Telefon: 94/594144 | Email: somogyi@kormend.hu

“Határtalanul” tanulmányi kiránduláson jártak tanítványaink

A Határtalanul program keretében iskolánk 27 tanulója utazhatott Szerbiába november elején. A 4 napos utazás első napján Zentán jártunk, majd a csantavéri katolikus templom építésének 90 évfordulójára rendezett műsort tekinthettük meg.

Második napon a kiadós reggeli után Bácskossuthfalván emlékszalagot helyeztünk el Kossuth Lajos szobránál. Bácstopolyán felkerestük a Tájházat, majd két régi mesterség színhelyére látogattunk el, kovács- és bognárműhelyt tekinthettünk meg. Délután Novi Sad volt az úticélunk. Valamennyiünket lenyűgözött a történelmi belváros és a vár szépsége.

A harmadik napot Palicson és Szabadkán töltöttük. A palicsi Állatkert és a tó felfedezése után a szabadkai főtér gyönyörű épületeit csodálhattuk. Megtekintettük a Városházát, a Zsinagógát, a Színház épületét.

A negyedik napon a hajdújárási iskola hetedikesei fogadtak bennünket műsorral, teával. A mi bemutatkozásunk után izgalmas sportversenyeken vehettünk részt. A gyerekeknek lehetősége volt ismerkedni, kicsit betekinteni az ottani diákok életébe.